Saturday 18 May 2013

Kenangan bersama Kucing keygan ku :)

Asaalamualaikum blogger.... hmmm... Sedyh rasanya... Smlm gebu meninggal sbb x lepas nk lahirkn anak... :'((( ya Allah smlm punya smlm aku enjoy fun ngan die.. kiteorg main kejar2, die letakkn kedua tngnnya kat tngn aku.. :'( sedyh rasa bile kenng balik... cara die mati mmg x leh terima :( tpi x pe la.. Allah lebih sygkn die... hrp die baik2 kat sana... :").. And Rayyan n Randy... Rayyan n Randy aku jaga die mcm anak aku sndiri... tpi Randy mati sbb cacing parasit dlm bdn n Rayyan mati sbb kecuaian aku... Kecuaian aku balik lambat dri skola utk bgi die minum susu... sbbkn aku x bgi susu bdn die lemah n then mati kat tngn aku :"(... Die tunaikan janji die sblom mati utk kencing... tpi x pe la die dh bnyk tnggung kesakitan kat dunia nie... 1st die hlg mak die, 2nd dlm perut die bnyk cacing, 3rd perut die n usus die sakit sbb cacing tdi, 4th x dpt susu yg sptutnya, 5fth asyik mkn ubat je n lastly asyik kne paksa minum n mkn ubat... :"( rindu kat mereka skng nie.. hmmm...

No comments:

Post a Comment